HMC Företagshälsan informerar - Coronavirus 2019-nCoV 2020-03-18

Kontakta oss gärna om du är chef, medarbetare eller HR-ansvarig som på olika sätt behöver hjälp att hantera situationen. Det kan handla om hur du/ni som chef/HR ska navigera i situationen, eller hur du/ni som anställd ska hantera dina egna och andras känslor och reaktioner. För att minska behovet av fysiska möten erbjuder vi nu ytterligare digitala lösningar med Google Hangout Meet och i kommande vecka även HMC online. Vi kan också erbjuda videomöten för grupper. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med krisstöd och vägledning vid svårigheter och kriser och har även samarbetspartner gällande dessa tjänster.
Publicerad: mars 20, 2020 7:58 , Uppdaterad: mars 20, 2020 7:59
  • HMC Företagshälsan informerar – Coronavirus 2019-nCoV 2020-03-18
Följande restriktioner gäller för HMC Företagshälsans verksamhet:

Känner du dig sjuk med symtom som snuva, hosta eller feber, andningspåverkan, halsont, huvudvärk, muskel- och ledvärk ska du INTE komma in på mottagningen.

Det gäller även om du bara känner dig lite sjuk. Det är viktigt att inte riskera att smitta andra.

Upplever du symtom ovan så kom inte in utan ring oss på 0418-250 70/ 040-53 66 60 först.

Förhållningssätt med anledning av Corona-viruset

Vi lever i en extraordinär tid som kräver extraordinära förhållningssätt. Vi finns tillgängliga för att kunna rådge er utifrån våra kunskaper i arbetsmiljö och medicin.

Så kontakta oss gärna om du är chef, medarbetare eller HR-ansvarig som på olika sätt behöver hjälp att hantera situationen. Det kan handla om hur du/ni som chef/HR ska navigera i situationen, eller hur du/ni som anställd ska hantera dina egna och andras känslor och reaktioner.

Vi kan också erbjuda videomöten för grupper. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med krisstöd och vägledning vid svårigheter och kriser och har även sammanrbetspartner gällande dessa tjänster.

Kontakta oss på info@hmcforetagshalsa

Malmö/Arlöv/Staffanstorp 040-53 66 60